Nyomtatványok
Fontos tájékoztató ügyfélazonosítással kapcsolatban
Tájékoztatjuk Önöket, hogy a pénzmosás és a terrorizmus finanszírozása megelőzéséről és megakadályozásáról szóló 2017. évi LIII. törvény 7.§-a értelmében a Nyugdíjpénztárnál a pénztártagok törvényben meghatározott adatainak teljes körűen rendelkezésre kell állnia és a tagok azonosítását személyesen kell elvégezni. 2015. január 1-jét követően nem teljesíthető kifizetés annak a tagnak, akinek a személyes azonosítása még nem történt meg!
Kérjük még nem azonosított pénztártagjainkat, hogy aki teheti, szíveskedjen felkeresni a Nyugdíjpénztár ügyfélszolgálatát (1144 Budapest, Kőszeg u. 25. 2/2.) az ügyfélfogadási időben (hétfőn 12-16 óra között, kedden 8-12 óra között, szerdán 8-16 óra között, pénteken 8-12 óra között, meghosszabbított telefonos panaszkezelés: szerdán 8-20 óra között).
Az adategyeztetésre közjegyző, vagy tartós külföldi tartózkodás esetén magyar konzuli tisztviselő előtt is sor kerülhet, aki a személyazonosságot és a lakcímet igazoló okmányról eredeti másolatot készít és a másolatra rávezeti, hogy a megjelent pénztártag személyazonosságát személyesen ellenőrizte. A közjegyző, illetve magyar konzuli tisztviselő által készített eredeti másolatot a Nyugdíjpénztár részére levélben kell megküldeni.
A Vasutas Nyugdíjpénztárhoz hiánytalanul megküldött és hiánytalanul kitöltött kifizetési igények ügyintézési ideje az iratok Pénztárhoz beérkezésének napját követő 15 naptári nap. Ez az idő az esetleges hiánypótlás miatt, valamint a lakcímre kért kifizetések esetén a postai kézbesítési idő miatt meghosszabbodhat. A hiánypótlás rendezéséig kifizetésre nem kerülhet sor.
Kérjük, hogy amennyiben a beküldéstől számított 30 napon belül az igényelt összeg nem érkezik meg az Ön által megadott lakcímre, vagy bankszámlaszámra, szíveskedjék Pénztárunkkal felvenni a kapcsolatot meghirdetett elérhetőségeinken.
Letölthető nyomtatványok
1. Lakáscélra történő kifizetési kérelem
2. Azonosítási adatlap
3. Belépési nyilatkozat
4. Csoportos beszedési megbízáshoz felhatalmazás
5. Kedvezményezett jelölés
6. Tagi kölcsön igénylőlap
7. Tagdíjfizetés megváltoztatásához vagy szüneteltetéséhez szükséges nyilatkozat
8. 10 éves várakozási idő letelte utáni igény tagsági jogviszony fenntartása mellett
9. 10 éves várakozási idő letelte utáni igény tagsági jogviszony megszüntetése mellett
10. Egyösszegű kifizetés nyugdíjszolgáltatás igénylése
11. Járadékszolgáltatás igénylése
12. Kedvezményezett vagy örökös részére történő kifizetés igénylése
13. Adatmódosító lap
14. Nyilatkozat elektronikus iratküldéshez
15. Nyilatkozat elektronikus iratküldés visszavonásához
16. Más pénztárból történő átlépési nyilatkozat
17. Más pénztárba történő átlépési nyilatkozat
18. Panaszbejelentés
19. Fogyasztói panasz bejelentése