Panaszkezelés
A Nyugdíjpénztár biztosítja, hogy a Pénztártag a Nyugdíjpénztár magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó panaszát szóban (személyesen, telefonon) vagy írásban (személyesen vagy más által átadott irat útján, postai úton, telefaxon, elektronikus levélben) közölhesse. A panaszkezelési eljárásra a Panaszkezelési Szabályzatban foglaltak az irányadók.
A Panaszkezelési Szabályzat a Nyugdíjpénztár székhelyén, az ügyfélszolgálaton és a Nyugdíjpénztár honlapján tekinthető meg.
A Nyugdíjpénztár a panasszal kapcsolatos, indoklással ellátott álláspontját a panasz közlését követő 30 napon belül megküldi a pénztártagnak. A panasz elutasítása esetén a Nyugdíjpénztár válaszában tájékoztatja a pénztártagot arról, hogy a Magyar Nemzeti Bankról szóló 2013. évi CXXXIX. törvény (MNB tv.) szerinti fogyasztóvédelmi rendelkezések megsértése esetén a Felügyeletnél fogyasztóvédelmi eljárást kezdeményezhet, vagy a szerződés létrejöttével, érvényességével, joghatásaival és megszűnésével, továbbá a szerződésszegéssel és annak joghatásaival kapcsolatos jogvita esetén bírósághoz fordulhat, vagy a Pénzügyi Békéltető Testült eljárását kezdeményezheti.